fredag 2. mars 2012

Dag 19

Jeg vil bare nyte synet og slappe litt av. sa Inessa!



Lille Nomi, 11 mnd
Slufse, slufse! Hjelp. hva skal jeg gjøre? åhå!
Kom her du Nomi, sier Ingebjørg, dagmamma til hele bunten!


Tiden flyr her inne på Bjørnebo. "Jeg er helt sikker på at den går mye fortere her enn andre steder!". Jeg er på jobb på dagtid og Ingebjørg stepper inn som dagmamma/hundepasser når jeg ikke er hjemme.
Det er ikke bare jobb, hunder og valper om dagen som opptar meg. Vi kjemper en kamp for å bevare eiendommen som ligger midt i Arendal bymark. Vi har kjempet for å unngå at E- 18 kommer 60  bak huset og det har vi greid. Nå gjennstår det en tilførselsvei som de vil ha over eiendommen her.Vi Bjørneboe`r er stae som esler, så vi gir oss ikke, den skal kort å godt ikke ligge her! Det får de rette personer skjønne!  Det er ellers en fantastisk gruppe som nå jobber for å bevare Bymarka., Hurra for den!
Det er deilig å da kunne slappe av med valpene som er så nydelige og uskyldige. Samtidig så fasinerende å se hvordan hver av de utvikler seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar